کلمه‌نویسی

تمرین کوتاهِ کلمه‌نویسی

کلمه‌نویسی، یک تمرین کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای‌ست که دستت را گرم، ذهنت را باز، قلمت را روان و تو را آماده نوشتن می‌کند. در این تمرین قرار است بدون آنکه ذهنت را مجبور به فکر کردن درباره انتخاب و معنا و مفهوم کلمات کنی، تا می‌توانی کلمه بنویسی. پس همین حالا قلم و کاغذت را بردار یا اگر مثل خیلی‌های دیگر نوشتن در لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی و گوشی هوشمند موبایل برایت راحت‌تر است، شروع به نوشتن کن.

قبل از نوشتن، برای گرم‌شدن و شروع قدرتمند، ۱۰ دقیقه یا بیشتر به خودت زمان بده و هر کلمه‌ای که به ذهنت می‌رسد را بنویس. هیچ فرقی ندارد که کلمه انتخابی‌ات از نوع واژه‌های عینی یا ملموس باشد یا از نوع کلمات انتزاعی یعنی ناملموس.

این تمرین کوتاهِ کوتاهِ ۱۰ دقیقه‌ای تو را برای نوشتن آماده می‌کند؛ یک تمرین ساده، اما قدرتمند که حتی می‌توانی آن را پشت میزِ کارت انجام دهی.

مثل این 👇

خودکار، عشق، دوست، مصاحبه، یادداشت، کلمه، کی‌برد، سکه، مهاجرت، دانشگاه، پول، ریال، دلار، درمان، سفر، بیخ، یاد، خلیج فارس، سیب، نامه، مقدمه، دیوار، دراپ‌باکس، ایموجی، ایمیل، دورکاری، مجله، سپاس، جالیوانی، گلدان، برگ، کاج، غذا، صفت، ماشین، بنفشه، نمک، دستیار، ریش، فرکانس و … و … و …

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.